Zdrowe przekąski do pracy

gotowanie2-2

W ciągu dnia jem dosyć dużo – zawsze staram się nie być głodna lub pełna. Dlatego dzień wcześniej przygotowuję sobie jakieś przekąski do pracy, które mi w tym pomogą. Poniżej znajdziecie moje 4 ulubione:

Pudding chia
Podstawowe proporcje – 3 łyżki chia: 1 szklanka płynu

Wieczorem przed pracą wstawiam do lodówki miksturę, z której następnego dnia powstanie pudding: banan+mleko kokosowe+chia. Najpierw rozgniatam banana widelcem, sypię do niego 3 łyżki ziaren chia, zalewam to wszystko szklanką mleka i dokładnie mieszam. Gdy rano wyjmuję mieszankę z lodówki, pudding jest już gotowy. Dodaję do niego truskawki, mango lub borówki.

gotowanie-4 gotowanie-5

 

Kulki mocy

Przepyszne, bez cukru, pełne energii i pysznych smaków. Szybkie do przygotowania, jedyne czego potrzebujesz to procesor żywności. Robię je z tego przepisu, zawsze wychodzą!

gotowanie2-2

 

Jabłko z masłem orzechowym

Pokrojone na łódeczki jabłko i łyżka masła orzechowego to chyba najczęstszy przysmak, jaki jem w pracy. Preferuję to masło orzechowe, dostępne np. w Leclercu. Nie zawiera nic, oprócz orzechów! Bez utwardzonych tłuszczów, bez soli, bez cukru.

gotowanie-3

 

Hummus z marchewkami

Wszyscy wiedzą, jak zrobić hummus (jeśli ktoś nie wie, polecam ten). Lubię wszystkie smaki – naturalny (czyli z posmakiem cytrynowym), z szuszonymi pomidorami, z ostrą zieloną pastą curry. Jem go razem z marchewkami, selerem naciowym lub kawałkami placków tortilli. Ciecierzyca zawiera dużo białka, dlatego hummus jest bardzo sycącą przekąską.

gotowanie-1 gotowanie-2

Komentarze: 1 komentarz

Dołącz się: zostaw komentarz